Turniej mikstów na Walentynki

Siatkówka 16 lutego 2019 0 Komentarzy

Bardzo dużym zainteresowaniem w po raz drugi cieszył się Szkolny Turniej Walentynkowy mikstów siatkarskich w Szkole Podstawowej nr 5. W tej edycji wzięło udział 84 uczniów. Zawodnicy byli podzieleni na 4 kategorie, w których rywalizowali między sobą.  

Bardzo dużym zainteresowaniem w po raz drugi cieszył się Szkolny Turniej Walentynkowy mikstów siatkarskich w Szkole Podstawowej nr 5. W tej edycji wzięło udział 84 uczniów. Zawodnicy byli podzieleni na 4 kategorie, w których rywalizowali między sobą.  

Byli to przede wszystkim uczniowie klas sportowych o profilu piłki siatkowej jak również lekkoatleci i uczniowie klas ogólnych. Na każdego z uczestników czekał słodki upominek, a dla miejsc na podium - pamiątkowe upominki

Klasyfikacja pierwszych trzech miejsc w każdej kategorii przedstawia się następująco:

Klasy 5 sportowe- AMORKI: (8 par)

1. Paulina Sadłowska & Jakub Zyśk
2. Julia Kwiatkowska & Krzysztof Krajewski
3. Oliwia Kowalska & Bartosz Krawczyk

Klasy 6,7 sportowe - EROSI (12 par)

1. Kornelia Majkowska & Igor Rostkowski
2. Paulina Dajcz & Jakub Bywald
3. Olina Kobrzyńska & Filip Pietrzyk

Klasy 8 i 3 gimn. ogólne - AFRODYCI (12 par)

1. Julia Giers & Adam Szklanko
2. Klaudia Sobotka & Kacper Niedźwiecki
3. Gabriela Dymerska & Wiktor Kruczyński

Klasy 8 i 3 gimn. sportowe - HELIOSI (10 par)

1. Izabela Drężek & Aleksander Szewczyk
2. Zuzanna Przybyła & Kacper Brzostek
3. Julita Trzaska & Adrian Dobkowski

- Całe zawody zostały rozegrane w przyjaznej atmosferze, z zachowaniem zasady fair play. Uczniowie klasy 7b (o profilu piłki siatkowej) czuwali nad sprawiedliwym przebiegiem wszystkim meczów - informują organizatorzy. Więcej zdjęć znajdziecie  na facebookowym profilu UKS Olimp Ostrołęka.

Chcesz być na bieżąco z wynikami i informacjami sportowymi? Polub nas na Facebooku:

SPORTowa Ostrołęka | Wypromuj również swoją stronę

Komentarze


Brak Waszych opinii do tego artykułu.


Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.