Zadecydował karny. Narew przegrała sparing z Wąsewem (zdjęcia)

Piłka nożna 19 lutego 2018 34 Komentarzy

Piłkarze MZKS Narew Ostrołęka kontynuują przygotowania do rundy wiosennej w B Klasie ostrołęckiej. Podopieczni Rafała Koska rozegrali sparing z A-Klasowym KS Wąsewo. Mecz zakończył się minimalną porażką niebiesko-czerwonych.

Piłkarze MZKS Narew Ostrołęka kontynuują przygotowania do rundy wiosennej w B Klasie ostrołęckiej. Podopieczni Rafała Koska rozegrali sparing z A-Klasowym KS Wąsewo. Mecz zakończył się minimalną porażką niebiesko-czerwonych.

W niedzielnym spotkaniu Narwianom zabrakło skuteczności, a rywale wykorzystali swoją szansę z 82. minuty spotkania, kiedy to po faulu w polu karnym sędzia wskazał na jedenasty metr, a następnie zawodnik KS Wąsewo dopełnił formalności i otworzył wynik. Rezultat 0:1 nie uległ już zmianie i KS zanotował drugą w tym okresie przygotowawczym wygraną w Ostrołęce (wcześniej pokonał Koronę II Ostrołęka 3:1).

Był to czwarty sparing Narwi w obecnym okresie przygotowawczym. Wcześniej ostrołęczanie zanotowali następujące wyniki: 0:2 z Nadnarwianką Pułtusk, 1:3 z Makowianką Maków Mazowiecki i 2:2 ze Świtem Baranowo. W kolejnym test meczu Narew zagra u siebie z Omulwią Wielbark - już w środę o 19.00 przy Witosa.

Narew Ostrołęka - KS Wąsewo 0:1 (0:0)

Narew Ostrołęka: Woźniak – Dąbrowski, Lutrzykowski, Dziczek – Bolc, Bednarczyk, Jóźwiak, Gontarz, Wysocki – Markowski, Kobrzyński. Zagrali też: Kaliszewski – Przyborowski, Dworecki, Choroszewski, Chaberek, Podgajny, A. Mierzejewski.

Chcesz być na bieżąco z wynikami i informacjami sportowymi? Polub nas na Facebooku:

SPORTowa Ostrołęka | Wypromuj również swoją stronę

Zdjęcia do artykułu:
Zobacz więcej zdjęć ...
Czytaj również:

Komentarze

...
08:15, 19 lutego 2018

wierny kibic

Takie porazki bolą nawet w sparingu. Remisujemy z baranowem przegrywamy z wąsewem z druzynami ktore od kilku sezonów walczą w A klasie tylko o utrzymanie. Najlepszy na placu odlboy Rychlik :) panowie młodzi z Narwi nie wstyd wam.Kolejna rzecz system z 3 obroncami niewypał panie trenerze i srodkowy obronca Lutek:) dlaczego nie gra Adam Mierzejewski? To najlepiej grajacy chłopak głową. O skutecznosci nie bede sie wypowiadał bo podobnie jest w lidze ale to brak umiejetnosci napastników wiec trzeba zmian jezeli coś nie idzie bo w lidze nie bedzie eksperymentów a trener w Narwi wierny dla posady ale mierny.


...
09:10, 19 lutego 2018

Kibic narwi

Bo Lutek  jest lepszy jeżeli  tego nie  widzisz to jestes kiepskim fachowcem  od pilki


...
09:48, 19 lutego 2018

Kibic narwi

Z tym trenerem ci nie zwojuje narew niestety , to wstyd jak się patrzy na takie wyniki , remis z Baranowem , porażka z wasewem , szacunek dla pana rychlika w takim wieku robim co chciał z tymi pilkarzykami , oni nigdy nie awansują jak w tym młodym niektórych wieku nie radzi se na poziomie a- klasy , pamiętam jak na narew chodziłem 10lat temu i narew grała lyzinski - sudy ozua , sadlowski a reszta to ml odzierzowcy i jak grali taki maków po 10-0 czy pszasnysz .teraz ta mlodziesz to się nadaje do rąbania drzewa , boże jeszcze ten trener z trojka obrońców  , kto tak gra w tych ligach , zero pojęcia o trenerce tylko ze ma papiery , moze  pan marczak by wrócił , pan szarama może nawet rychlik tu potrzebny ktoś doświadczony a nie dziecko rysujące cos na tablicy a młodzi nasi piłkarze mówią tak rozumiemy a d**a rozumieją ,


...
10:00, 19 lutego 2018

Gość

Spady z 4 ligi dojda do korony, reszta druzyn tez pokazuje ze cos gra i pilkarzyki zobaczycie ze B klasa bedzie za mocna...


...
10:10, 19 lutego 2018

Gość

Wiekszosc ludzi piszacych komentarze dostrzegaja to czego nie chcą dostrzec działacze Narwi bo nie wierze w to ze nie znaja sie na pilce. To nie jest druzyna marzeń na miare Wielkiej Narwi......nawet jak by sie udało awansować to co dalej?  A klasa jest dla nas w tym skladzie za mocna nie widac plusów w grze jakby  kibice zebrali szesciu kumatych to bysmy spokojnie mogli z nimi pograc na orliku a gdzie wzmocnienia ( oprócz bramkarza) jezeli myslimy o awansie i budowie mocnego zespołu to trener musi zasilic kilkoma doswiadczonymi druzyne ale chłopaki graja bez trenera to co potrawią czego gdzies tam sie nauczyli i na kopanie w B klasie starczy .Zarzad niech sie juz obudzi z zimowego snu i zrobi to z trenerem co juz w trakcie rozgrywek powinien zrobic bo ten sezon zanosi sie na zmarnowany.


...
10:17, 19 lutego 2018

wierny kibic

ok.....może zmiana trenera jest potrzebna żeby coś wstrząsneło piłkarzami żeby dostali świezy wiatr w plecy ,  trenera można zmienić w każdej chwili ale pytanie kto ten tonący okret bedzie chciał ratować?


...
10:45, 19 lutego 2018

świt

w środe poprawicie sobie humory bo wielbark gra mlodymi i powinniscie spokojnie wygrac


...
11:26, 19 lutego 2018

Luck

A mi się podoba ta drużyna, trzeba będzie popracować nad skutecznością albo załatwić napastnika i nie zatrzyma ich nikt w b klasie


...
11:28, 19 lutego 2018

Gość

mi sie tez podoba ta druzyna piekne chlopaki:)  korona zatrzyma


...
11:41, 19 lutego 2018

Gość

Widac ze znowu jeden z trenerow pisze komentarze głupie i probuje robic gownoburze żeby zostać szkoleniowcem......
gra wygląda dobrze coraz lepiej tylko nie ma skutecznego napastnika bo nawet strusiu potrzebuje trzech strzalow setek na gola. bramkarz dużo lepszy niż ci co jesienią byli


...
11:48, 19 lutego 2018

ks

Co by było jak byśmy mieli wszystkich podstawowych piłkarzy


...
11:53, 19 lutego 2018

Gość

ludzie kogo to interesuje ze pilkarze sa nie skuteczni kazdy wychodzi na boisko po to zeby wygrac a bez ambicji wynik sam nie przyjdzie


...
13:19, 19 lutego 2018

Luton

Dzień dobry prezesom narwi obudźcie się tu potrzeba doświadczonego trenera i nie ludzi z ligi nocnej czy zawodników byłych z rzekunia po za bramkarzem i Gontarzem , reszta tak starczy na b- klase ale na a - klae już nie , ludzie Jak wy chcecie odbudowac KOCHANA NAREW , cienki kolego weź ich ogarnij tych prezesów , to nie trener tylko ze ma papier , niech zajmie się mlodzierza tu potrzebny ktoś starszy  , ktoś  kto krzyknie , wyrzuci z treningu jak będą smiechy i słabe trenowanie ,  


...
13:38, 19 lutego 2018

Z grupy Kibiców

Proszę się nie podszywać i nie używać żadnych pseudonimów w swoich walkach o pracę. Zarząd ma nasze pełne poparcie.


...
13:45, 19 lutego 2018

kibic

Co zrobi zarząd jak w tym sezonie nie awansujemy? Będziemy kolejny rok tułać się po  B KLASIE


...
15:28, 19 lutego 2018

K

Jak ma poparcie to będzie 10 lat się turlać w b- klasie


...
15:36, 19 lutego 2018

Gość

Proszę się zająć swoją Koroną i się nie udzielać, chyba ostatnio zaliczyliście super mecze 1:6, 1:8 i 3:3 :) Jest o czym pisać i co komentować, nie udawajcie tutaj kibiców Narwi, panowie działacze Korony


...
17:44, 19 lutego 2018

Lokalny

A może warto byłoby się rozejrzeć za chłopakami z okolic Ostrołęki co jeżdżą do pobliskich miejscowości i grają w a klasie ? Śledząc rozrywki A klasy jest kilku ciekawych zawodników  


...
20:56, 19 lutego 2018

Autor

Prawda jest taka że w Narwi grają koledzy trenera i nikt tam nie pójdzie grać bo i tak sie nie przebije do składu, Trener pozbierał swoich kolegów z nocnej ligi czy z ligi 7 i myśli że Ostrołęke podbije. Chłopaki mieli fajną ekipę w Rzekuniu ( A klasa ) to za obiad po meczu i karnet na siłownię poszli sie kopac w B klasie.  


...
21:30, 19 lutego 2018

Kibic narwi

Chwała ludziom  kturym  się chciało  reaktywowac Narew i chłopakom  którzy tracą  zdrowie   po to żeby klub się  odrodzil. Rzygac mi się chce  jak czytam wypociny  madrali którzy  g.wnp zrobili jak klub spuszczali na dno a teraz  wszystko wiedzą  


...
22:49, 19 lutego 2018

prawda

A teraz się śmieją Bartkowski i Wisor. działacze którzy rozwalili klub z taką tradycją.


...
00:26, 20 lutego 2018

Gość

A gdzie jest teraz szarama Marczak i tonewo?


...
08:50, 20 lutego 2018

do prawda i gościa

Pan Jurek był, jest i będzie. Szarama i Marczak są u rywali, a Wisior nic nie rozwalił


...
09:47, 20 lutego 2018

Gość

Pan Jurek niech tez sie schowa w cien jak w|w obaj trenerzy przeciez on tez juz jedną nogą był w koronie bo dążył do połaczenia obu klubów. Szacun dla pana Jana Zalewskiego


...
10:01, 20 lutego 2018

kibic

Na stronie klubowej jest podana zmiana sparingpartnera w srodowym meczu czy wiadomo dlaczego Omulew Wielbark nie przyjedzie do Ostrołeki a w miniony wekend grali z Baranowem?


...
11:25, 20 lutego 2018

Wielbark

Bo po co grać z halowcami i chłopakami z orlika wolimy pograć miedzy sobą  


...
11:50, 20 lutego 2018

Kibic narwi

Do Wielbark.Musisz być gnida z korony .pochwal się wynikami  swojego klubu partyjnego 1-6 i 1-8 w dupe  i cicho sza jak wygrają to artykul jest za godzine po meczu


...
11:55, 20 lutego 2018

Iga

Nie rozumiem was. Po co oczerniacie ludzi. Podpieracie się historią wielkiego klubu a plujecie na ludzi którzy tak na prawdę ten klub tworzyli. Czy to Pan marczak, czy Szarama,  czy Tonewo czy Zalewski to historia tego klubu do której małe bąki nie dorastacie. Jeżeli już coś robicie pod szyldem to szanujcie ten klub i ludzi z nimi związanych. To że ktoś działał tez w koronie czy gdzie indziej nie umniejsza jego zasług. Działa czy działał bo kocha ten sport i nie patrzy na takich debili jak wy pseudo kibice szkalujący ludzi. A jak brak w was szacunku do historii to załóżcie sobie inny klub z inna nazwą (np. FC Deb..le)  i twórzcie historię bo takimi komentarzami nie będziecie historią tego klubu który nazywa się Narew Ostrołęka. I pisze to osoba stronnicza która zna akurat za równo koronę jak i narew. Ps. Wielkie dzięki w/w Panom za wkład włożony w Ostrołęcką piłkę i za pomoc o którą zawsze można się zwrócić bez względu jaki klub się reprezentuje.


...
12:14, 20 lutego 2018

Gość

Większość ludzi która tworzyła ten klub otsunela się bo ....I kasa się skończyła i taka jest prawda Panowie trenerzy . Cała kadra ostroleckich trenerów nazwisk nie będę wymieniał uciekła z klubu w ciężkich dla Narwi czasach woląc pracować np w Przasnyszu kadzidle Goworowie koronie rzekuniu. A teraz  macie czelność narzekać i oczerniac innych.


...
13:42, 20 lutego 2018

Gość

"Iga" przeczytaj chłopie komentarz poniżej bo jest to stuprocentowa prawda, pomimo ortografów.


...
15:04, 20 lutego 2018

Gość

Prawda w oczy kole jak Narew potrzebowała trenera w okresie kiedy trzeba było wycofać drużynę to super trenerzy stali w krzakach a teraz żyją tym co było kiedyś jak mieli etaty nie pracowali a kasa się zgadzała .


...
16:24, 21 lutego 2018

Do wyżej

Zgadza sie w 100%. Gdzie byli Ci panowie jak trzeba było ratować tonący statek. W dup...ie wszystko mieli a teraz wielcy kibice  i działacze Narwi..


...
20:58, 21 lutego 2018

Gość

Wreszcie chłopaki wygrali sparing z lelisem 5-2☺ przelamali się z drużyną która podobno jest po 3 treningach na hali☺


...
21:31, 21 lutego 2018

Gość

Sparing bezwzrtosciowy a momentami Lelis wyglądał dojrzalej od młodych piłkarzy Narwi . Dwóch rezerwowych czy trener kosek w takim sparingu nie powinien dac pograć wyrozniajacym się młodym piłkarzom od trenera malanowskiego? Trener korony daje pograć z mocniejszym drużynami jeszcze młodszym chłopcom ale widocznie dla trenera Narwi liczył się tylko dziś wynik.



Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.