zdjecie 480

Pierwsze spotkanie w sprawie remontu stadionu. Nie wszystkim podobał się projekt

Inne 19 listopada 2018 24 Komentarzy

16 listopada w Hostelu Fortis w Ostrołęce doszło do spotkania środowiska sportowego w sprawie rozbudowy ostrołęckiego stadionu. Dyskutowano, jak ma wyglądać ten obiekt w nowej odsłonie, ale... nie wszystkim wnioski się podobały.



Projektanci, urzędnicy UM Ostrołęka, dyrekcja MZOS-TiIT w Ostrołęce oraz przedstawiciele środowisk piłki nożnej i lekkiej atletyki dyskutowali o projekcie przebudowy stadionu do potrzeb lekkoatletyczno - piłkarskich.

- Przedstawiony projekt spełnia wymogi PZPN co do wykorzystania boiska maksymalnie do rozgrywania meczów piłki nożnej w III lidze oraz wymogi PZLA co do przeprowadzenia maksymalnie zawodów rangi Mistrzostw Polski (kat. IVB).
Jest to koncepcja pierwszego etapu przebudowy, która ma w założeniu przebudowę bieżni, wybudowanie nowych trybun pomiędzy płytą główną a boiskiem sztucznym. Trybuny mają być usytuowane na budynku, w którym będą szatnie, sale odpraw, sale pomocy medycznej, łazienki, sale kontroli antydopingowej i pomieszczenia gospodarcze (magazyny) - czytamy na stronie mosir.ostroleka.pl.

Po ogólnym zaprezentowaniu koncepcji przedstawiciele lekkoatletyki i piłki nożnej zadawali pytania projektantom i dyrekcji MZOS-TiIT oraz zgłosili kilka sugestii zmian dotyczących ich dyscyplin. Jak dodają organizatorzy, ustalono już wstępnie kolejny termin spotkania.

- Okazuje się, że na projektowanym stadionie nie ma miejsca na ….. skocznię do skoku w dal, gdyż nie mieściłoby się boisko piłkarskie dla rozgrywek III Ligi. Jeśli projekt bez skoczni przejdzie do realizacji będzie to ewenement na skalę ogólnopolską. Przedstawiony projekt jest po prostu NIE DO PRZYJĘCIA - piszą przedstawiciele klubu UKS Siódemka Ostrołęka.

Władze Siódemki zebrały się także na dość osobiste wyznanie...

- Lekkoatletyka istnieje w Ostrołęce co najmniej od 1970 roku. W tym czasie zdobyliśmy 98 medali na Mistrzostwach Polski w różnych kategoriach wiekowych, z tego 39 w skoku w dal i trójskoku, teraz mamy nie mieć skoczni. A piłkarze? Hmm, no cóż zawsze mają ambicje, aspiracje, ale tak naprawdę tylko marzenia i dlatego, że mają marzenia należy im się wszystko? - pytają.

Wydaje się, że do zadowolenia wszystkich jest jeszcze daleka droga. Być może kolejne spotkania przyniosą kompromis. Więcej o tym spotkaniu na stronie przeczytasz tutaj.

Chcesz być na bieżąco z wynikami i informacjami sportowymi? Polub nas na Facebooku:

SPORTowa Ostrołęka | Wypromuj również swoją stronę

Komentarze

...
17:49, 19 listopada 2018

Ka

I mają racje lekkoatleci w sprawie piłkarzy!!! Tak samo jest z poèßciarzamo; wszystko majà za darmo (np. korzystanie z hali)!

ocena: -         zgłoś
...
17:56, 19 listopada 2018

Gość

Przesunąć widownię że spikerka i po klopocie

ocena: -         zgłoś
...
18:01, 19 listopada 2018

Gość

dać Pokorę z Poszukiwana Poszukiwany i Marysia wszystko ładnie ustawi

ocena: -         zgłoś
...
18:12, 19 listopada 2018

spr

pilka wszystko zeżre

ocena: -         zgłoś
...
18:25, 19 listopada 2018

hehehe

Do lekkoatletów mam pytanie - ilu wyszkoliliście olimpijczyków od 1970 roku? Ilu reprezentantów Polski na jakiejś poważnej imprezie? Nie mówię o dziecięcych fikołkach....
Zrozumcie jedną rzecz, sport w takim ośrodku jak Ostrołęka jest ROZRYWKĄ DLA LUDZI. Zobaczcie ile osób przychodzi na wasze fikołki a ile osób na kopanie się po czole piłkarzy. Jeśli nie wiedzieliście, to piłka zawsze i wszędzie, nawet w poniedziałek o 9:15 rano zgromadzi większą widownię, niż lekka atletyka i z tego powodu dostaje i dostawać będzie większe środki. Możemy mieć w Ostrołęce 99 medali w bierkach pod wodą, 140 medali w ringo i 651 medali w jedzeniu burgerów na czas, ale to nie znaczy, że klub dajmy na to UKS BIERKA POD WODĄ może przebudować sobie stadion na wielki basen do swojej dyscypliny. Znajcie miejsce w szeregu i się nie wywyższajcie, piłka nożna i siatkówka są dużo bardziej medialne, są trenowane przez dużo większe ilości dzieci i młodzieży i oglądane przez jeszcze większe hordy. ELO!

ocena: 100%         zgłoś
...
19:20, 19 listopada 2018

Gość

Popieram. Wasze argumenty nietrafiaja do ludzi, może jak byście chcieli żeby powstała skocznia narciarska albo nawet mała i mamucia no to wtedy 100%poparcia.

ocena: -         zgłoś
...
19:45, 19 listopada 2018

spr

a może ta skocznia wychowa jakiegoś olimpijczyka mądrale od 7 boleści. zresztą skocznia dużo nie zajmuje...

ocena: -         zgłoś
...
20:19, 19 listopada 2018

fakt

Piłka nożna to jedna wielka korupcja i nikt z nią nie wygra. Takie są fakty :(
Pozostałe dyscypliny takie jak lekkoatletyka czy pływanie są spychane na bok, bo ZDOBYWAJĄ MEDALE !!!
Medale się nie liczą tylko korupcja :)
Stadiony powinny być wyłącznie piłkarskie tak jak "narodowy" w wawie, który nie przewidział zawodów lekkoatletycznych, bo po co lekkoatletyka jak tam ZDOBYWAJĄ MEDALE???
Lekkoatletyka w Polsce oraz w Ostrołęce jest niepotrzebna, bo tam zdobywają medale ha ha.
Za to piłka jest potrzebna, bo tam korupcja udaje, że bierze pieniądze na młodzież a tak naprawdę za dzieci płacą rodzice, a kasa z miasta idzie na starych koni, którym trzeba zapłacić wypłatkę :) bo inaczej nie zagrają ha ha
POPIERAM LEKKOATLETÓW - NIE DAJCIE SIĘ. LEKKOATLETYKA TO NADZIEJA.
Ania - skok w dal lat 70-tych :)

ocena: 0%         zgłoś
...
20:31, 19 listopada 2018

Maniek.

Prawda jest taka że boisko jest centralnym punktem stadionu i jeżeli projekt przebudowy nie przewiduje budowy nowej płyty boiska tylko modernizację istniejącej jest to głównym ograniczeniem całego projektu gdyby wyburzyć istniejącą trybunę główną korty asfaltowe i skate park zmieścił by się stadion z prawdziwego zdarzenia przecież tam jest jakieś 8 hektarów działki . I powstałby obiekt z prawdziwego zdarzenia wszystko by się zmieściło . I każdy byłby zadowolony. Pozostawienie starej płyty wybudowanej w technologii sprzed 50 lat mija się z celem lepiej doinwestować i zrobić coś raz a porządnie .  

ocena: -         zgłoś
...
20:54, 19 listopada 2018

Gość

Dokladnie

ocena: -         zgłoś
...
22:45, 19 listopada 2018

Do Maniek

Po części zgodzę się z Tobą i to by było najlepszym rozwiązaniem. A do tego modernizacja często wychodzi drożej jak postawienie nowego. Tylko nie zapominajmy ze z kortów i skateparku nadal się korzysta  

ocena: -         zgłoś
...
05:52, 20 listopada 2018

Maniek.

Jest dużo miejsca żeby pobudowac korty sztuczne z prawdziwego zdarzenia które w zimę mogły by być lodowiskiem .  

ocena: -         zgłoś
...
07:44, 20 listopada 2018

ah

Widzę, że milionerów piłki możnej zabolało, jak lekkoatleci upomnieli się o kawałek skoczni.

ocena: 0%         zgłoś
...
09:56, 20 listopada 2018

I have a dream

Stadion lekkoatletyczny a stadion piłkarski to 2 różne światy. Na stadionach lekkoatletycznych fatalnie ogląda się piłkę nożną. W Ostrołęce są 2 ruiny - jedna w Wojciechowicach a druga na Witosa. Moim zdaniem to najlepiej byłoby zrobić stadion lekkoatletyczny - np. podobny jak w rodzinnym mieście Kazimierza Deyny, a drugi piłkarski w Wojciechowicach o pojemności do 5 tys. osób w pełni zadaszony z 4 trybunami. Tandety nie ma co robić

ocena: -         zgłoś
...
10:59, 20 listopada 2018

Gość

I ten sen jest piękny, niech ktoś się tym wreszcie zajmie co ma odrobinę pojęcia! Lekka atletyka na Witosa, piłka nożna na Wojtkach, i jeden porządny klub a nie jak do tej pory kilka nijakich.  

ocena: -         zgłoś
...
11:32, 20 listopada 2018

Kibic

Bardzo dobry pomysl z tym podzialem na LA i na pilke. Stadion na Witosa moglby miec boisko jakie ma, tu spokojnie moglaby mlodziez grac nawet mecze najwyzszych lig na Mazowszu (daj Boze takze Centralna Liga Juniorow) i mozna trenowac. Dookola duzo terenow i np boisko pod balonem mozna zrobic. Poza tym lekka atletyka tak na full, magazyny, szatie, siedziby dla klubow, podium itd. Moze cos dla biegaczy?

A w Wojciechowicach stadion pilkarski dla seniorow (ewentualnie starsze grupy mlodych) trybuny kryte, blisko boiska i remont tego mini boiska za glownym placem gry. Do tego siatkowka na hali.

Ciekawa propozycja,  

ocena: 100%         zgłoś
...
11:45, 20 listopada 2018

Hmm ciekawe

Panie Prezydencie mam nadzieję że Pan to czyta bo tu mądrze piszą ;-) Ten podział jest naprawdę trafny.

ocena: 100%         zgłoś
...
16:30, 20 listopada 2018

KL

Panie i Panowie piłkarze, od lat pięćdziesiątych ubiegłego wieku tułacie się albo w klasie ,,B,, albo w klasie,,A,,  ,,walcząc,, z drużynami z okolicznych wiosek i miasteczek. Fakt drużyna przez bardzo krótki okres czasu grała w lidze okręgowe co skończyło się poważnymi stratami finansowymi w klubie. A lekkoatleci mają prawdziwe osiągnięcia sportowe zarówno indywidualne jak i zespołowe. Nie wytrzymuje próby czasu twierdzenie o liczbie kibiców. Chodzę na mecze ,,Korony,, i liczba oglądających  te imprezy waha się  od około czterdziestu do około 100. Na meczach ,,Narwi,,  w początkowej fazie było więcej widzów. Tak, że można na tym obiekcie planować śmiało nie dwie a cztery skocznie. Bo do trzeciej ligi to wejdziecie może w następnym pokoleniu. A do tego czasu napewno w mieście wybudowany będzie obiekt z prawdziwego zdarzenia.POZDRAWIAM!!

ocena: 0%         zgłoś
...
16:41, 20 listopada 2018

Gość

Szanowni komentatorzy, każda dyscyplina jest dobra, sport to zdrowie, nie ma sensu się wzajemnie opluwać. Im więcej lepszych obiektów, tym lepiej dla miasta i jego mieszkańców. PAMIĘTAJCIE WZAJEMNYM SZACUNKIEM ZBUDUJECIE WIĘCEJ niż pluciem jadem. POZDRAWIAM

ocena: -         zgłoś
...
17:23, 20 listopada 2018

N.

Bez przesady ledwie stać miasto na przebudowę stadionu (albo i nie stać bo projekt kolejny a realizacji nie widać i to nie tylko o stadion chodzi ale i o halę)więc na dwa obiekty na pewno nas nie stać wystarczy pobudowac coś jak w sąsiedniej Łomży i wystarczy na lata.  

ocena: -         zgłoś
...
09:10, 21 listopada 2018

Gość

"KL" najpierw się doucz a potem się wypowiadaj. Piłkarze Narwi byli 13 lat w 3 lidze, kiedy trzecia to była trzecia, za przeciwników mieli między innymi Jagiellonię Białystok, Stomil Olsztyn, Polonię Warszawa, itd.  

ocena: 100%         zgłoś
...
10:58, 21 listopada 2018

Gość

o jakich ty latach piszesz kto pamieta te czasy zejdz na ziemie i zobacz gdzie teraz gra narew a gdzie w/w zespoly

ocena: 0%         zgłoś
...
13:40, 21 listopada 2018

Gość

o takich latach jak pisze gość od lekkiejatletyki, bo chyba nie powiesz mi, że 105 medali to zdobyli w zeszłym roku :D :D :D
chyba we wspomnianych przez kogoś bierkach pod wodą!

ocena: 100%         zgłoś
...
18:38, 21 listopada 2018

Sport

Odezwało się kilku piłkarzy widzę. Przynajmniej po poziomie umysłowym uceniając. Po pierwsze poziom rozrywki w wykonaniu ostrołęckich piłkarzy nie rozni się niczym od pierwszego lepszego orlika. Zwłaszcza gdy na trybunach słychać ich komunikację między sobą.
A projekty stadionu polkarsko lekkoatletycznego obowiązują pewne normy na całym świecie. Od małych miejscowości, jak Kadzidło po duże miasta. I budowanie w końcu po tylu latach z tylu za wszystkimi tego wykastrowanego stadionu to jakiś absurd. Na palcach jednej ręki bym wyliczył piłkarzy z Ostrołęki, których można by w ogóle określić mianem sportowca. Reszta niech zna miejsce w szeregu na orlikach. Cytując kolegę powyżej.
Ostatnia dyscyplina sportowa w Ostrołęce, która odniosła jakikolwiek sukces i była warta wyłożenia złamanego grosza to właśnie piłka nożna. Może jedynie w kategorii dzieci.  

ocena: 0%         zgłoś

Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.