zdjecie 480

Podział miejskiej kasy na sport. Kto powinien dostać najwięcej?

Inne 27 grudnia 2017 48 Komentarzy

Już wkrótce dowiemy się jak wysokie dotacje otrzymają kluby sportowe z Ostrołęki na 2018 rok. Do 16 stycznia trwa nabór wniosków, a do podziału jest 1,3 mln zł.



Przed rokiem największe wsparcie z miasta (350 tys. zł.) otrzymał klub ASPS Net Ostrołęka. Drugoligowi siatkarze byli blisko awansu do I ligi, ale ostatecznie ta sztuka im się nie udała. W tym roku również celują w wysokie miejsca, a do tego potrzebny im będzie stosowny budżet. Solidnie wygląda też pozycja OTS Korona Ostrołęka - klub przed rokiem otrzymał 230 tysięcy złotych z miasta, a przez rok dość znacząco podniósł się poziom funkcjonowania, szczególnie drużyny seniorów, która awansowała do IV ligi i jest jej liderem po rundzie jesiennej. W swojej lidze prowadzą też siatkarki OTPS Nike Ostrołęka, rok temu dotacja dla tego klubu wyniosła 110 tysięcy złotych, a to daje efekty, bo zarówno drużyna seniorek, jak i zespoły młodzieżowe, są oparte na wychowankach. Nie przeszkadza to jednak w odnoszeniu zwycięstw, a także m.in. powołaniach do reprezentacji.

Za wymienioną trójką stoi jednak jeszcze wiele klubów, również z wieloma sukcesami. Karatecy zdobywali medale na krajowych i europejskich mistrzostwach, mamy młodzieżowych medalistów Mistrzostw Polski w lekkiej atletyce, wielu emocji kibicom dostarczyli piłkarze ręczni, są także koszykarki czy kluby pływackie. Niektóre kluby angażują się tylko w szkolenie młodzieży, tak jak np. dobrze prosperująca Ostrołęcka Akademia Piłki Nożnej, współpracująca z reaktywowaną niedawno żywą tradycją ostrołęckiego sportu - Narwią Ostrołęka.

Przed urzędnikami odwieczny dylemat: sport seniorski czy młodzieżowy? Jak sprawić by większość klubów była zadowolona z przyznanej dotacji? Zwolenników jednej i drugiej opcji nie brakuje, a my pytamy naszych czytelników: który klub według Was zasługuje na największe wsparcie? Jak rozdzielilibyście środki przeznaczone na realizację zadań publicznych w 2018 roku z zakresu kultury fizycznej? Czekamy na Wasze opinie.

Składanie ofert

Ofertę należy obligatoryjnie wypełnić i złożyć w formie elektronicznej za pomocą platformy internetowej "WITKAC" dostępnej na stronie www.witkac.pl w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 stycznia 2018r. do godz. 16.00.

Wygenerowane w systemie, wydrukowane i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania oferenta potwierdzenie złożenia oferty należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty w Urzędzie Miasta Ostrołęki, 07-410 Ostrołęka, Pl. Gen. J. Bema 1 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 stycznia 2018 r. do godz. 16.00.

Chcesz być na bieżąco z wynikami i informacjami sportowymi? Polub nas na Facebooku:

SPORTowa Ostrołęka | Wypromuj również swoją stronę

Komentarze

...
11:35, 27 grudnia 2017

kibic

Więc może rozpocznę ja dyskusje na ten temat. Uwzględniam dokonania tylko sportów drużynowych, jak również ile młodzieży trenuje w ich klubie.
Net O-ka -200 tyś
Korona -300 tyś
Nike - 130 tyś
Trójka - 80 tyś
MZKS Narew - 40 tyś
Jantar - 60 tyś
Unia Bastek - 20 tys
UKS Narew - 1 tyś!!
Złota O-ka - 10 tyś
APN - 60 tyś
Olimp - 10 tyś
pozostałe ponad 400 tyś podzieliłbym na sporty indywidualne i to byłby w miarę sprawiedliwy podział choć i tak Net otrzymałby znacząco za dużo pieniążków z uwagi na to, że nie szkolą młodzieży.

ocena: -         zgłoś
...
11:35, 27 grudnia 2017

Gość

Hejty osób w tym miescie co mają b.ól dó.py na siatówkę na Energę Net za 3.2.1 ....

ocena: -         zgłoś
...
11:38, 27 grudnia 2017

Gość

Możę i nie szkolą młodzieży ale to jedyna ekipa w miescie która gra zawodową i żyję z tego.
Reszta klubów ma widać ból dó.py.
Za co Korona ma dostać 300 ? Nawet Narew w 3 lidze kiedyś tyle nie miała.

ocena: -         zgłoś
...
11:49, 27 grudnia 2017

Gość

podział powinien być liczony obligatoryjnie jakąś kalkulacją w zdecydowanej wiekszosci a tylko np 20% kwoty uznaniowo bo to co teraz jest to przyzwolenie i akceptacja pralni
o zolto-niebieskich nie ma nawet co sie wypowiadac bo ich dotacja byla i jest zdecydowanie za duza ale tak kaze juchniewicz to tak robia

ocena: -         zgłoś
...
12:26, 27 grudnia 2017

Mietek

Kibic całkiem nieźle przedstawił podział środków i myślę, że wszystkie kluby oprócz  Netu byłyby zadowolone z takiego rozwiązania. A do panów wyżej, to tak tylko wtrącę, że miejska dotacja nie jest od placenia za mieszkania czy pensje zawodników, tylko na organizację pracy klubu. Od innych opłat są sponsorzy, a jeśli Net takich nie ma to nie przestaną płacić za grę jak to jest w innych klubach na tym poziomie rozgrywkowym. W ogóle to Net jest obecnie dziwnym tworem bez wychowanków. Pozdrawiam Mietek.

ocena: -         zgłoś
...
13:11, 27 grudnia 2017

Robert

To w 100% jasne że Net nie zasługuje na 350 tysięcy. 2 liga to poziom półprofesjonalny a jak klub chce opłacać mieszkania to powinien znaleźć sponsorów. Druga sprawa że Korona też nie zasługuje na taką kasę bo wielu piłkarzy pracuje w miejskich spółkach a te wydatki powinno się odejmować od dotacji.

Ja widziałbym to tak: Net - 200, Korona - 200, Nike - 150, Trójka - 100, Narew - 60, Jantar - 80, Złota Unia Basket Olimp po 20, APN 60. Pozostałe 400.000 na indywidualne, ze szczególnym uwzgędnieniem sportów walki i lekkiej atletyki. Więc praktycznie w wielu kwestiach zgadzam się z użytkownikiem "kibic". Obecny podział krzywdzi niektóre kluby a niektóre rozleniwia i zapominają one że trzeba szukać sponsorów.  

ocena: -         zgłoś
...
15:02, 27 grudnia 2017

Znawca

Do wszystkich Kibic zrobił to bez uprzedzeń.
Korona przez pół roku zrobiła ogromne postępy.
1 miejsce w IV lidze
1 miejsce w  B klasie
Program partnerskie przedszkola przyniósł około 200 adeptów i adeptek.
Kilkanaście turniejów
Kolejni testowani zawodnicy w ekstraklasowych zespołach.
Brawa dla nich.

ocena: -         zgłoś
...
15:16, 27 grudnia 2017

Znawca

Do wszystkich Kibic zrobił to bez uprzedzeń.
Korona przez pół roku zrobiła ogromne postępy.
1 miejsce w IV lidze
1 miejsce w  B klasie
Program partnerskie przedszkola przyniósł około 200 adeptów i adeptek.
Kilkanaście turniejów
Kolejni testowani zawodnicy w ekstraklasowych zespołach.
Brawa dla nich.

ocena: -         zgłoś
...
15:17, 27 grudnia 2017

Mijl

W 100 proc zgadzam sie z Robertem i jego propozycją. Odjąć Netowi, Korona 200 lub tyle samo 230 co rok temu. Koniec z kolesiostwem w zakładach. Siano dla mniejszych klubów. Jantar Trójka zasługują na więcej.  

ocena: -         zgłoś
...
15:21, 27 grudnia 2017

Marcin

Dla narwi 40 za co za kiboli i tradycji od której się odcinają. Kasa dla drużyn z  Ostrołęki. Zabrać siatkarzom  korona 330 sukcesy seniorów i gromada dzieci 100 dla apn za dzieci i dobra robotę.  

ocena: -         zgłoś
...
15:25, 27 grudnia 2017

Gość

Marcin kibiców nie kiboli to po pierwsze których inny klub nie ma a po drugie jak się odcinają od tradycji jak właśnie do niej nawiązują?

ocena: -         zgłoś
...
15:50, 27 grudnia 2017

Piotr

Przecież Narew połączyła się z apn zawodnicy apn od tego roku zgodnie z umową stają się zawodnikami narwi to dlaczego 2 dotacje. Apn 40 Narew 10.  

ocena: -         zgłoś
...
15:51, 27 grudnia 2017

Piotr

A koronie bez przesady po staremu z klauzulą jak awansujecie 100 dodamy inaczej ani grosA  

ocena: -         zgłoś
...
16:02, 27 grudnia 2017

Gość

Narew nie polaczyla sie z APNem, to plotki Koroniarzy. To sa osobne kluby i maja osobne druzyny i szkolenie. Umowa dotyczy przechodzenia wychowankow po osiagnieciu okreslonego wieku. Nie sluchajcie Piotrow czy innych pacanów

ocena: -         zgłoś
...
16:04, 27 grudnia 2017

Szopen

Powiem tak obiektywnie patrząc . Piłka nożna jest najpopularniejszym sportem w Polsce bez dwóch zdań i uważam , że to Koronie w tym roku należy się największa dotacja . NET miał swoją szansę gdzie dostał w ciągu dwóch lat największy budżet nie zdołali tego wykorzystać . Niech ktoś inny spróbuje Korona , APN/Narew . Koronie akurat potrzebne , bo być może przełomowy moment w Ostrołęckiej piłce od kilku lat  

ocena: -         zgłoś
...
16:28, 27 grudnia 2017

moja propozycja

Moja propozycja podobna do Roberta ale delikatnie zmodyfikowana.. na 1 miejscu Korona wiadomo lider 4 ligi, ale 230 to też przesada biorąc pod uwagę zatrudnienie w miejskich firmach. Drugi net 180k, bo to liga półamatorska. Jak awansują, dołożyć im na nowy sezon.. Dalej Nike bo ma wiele wychowanek i prowadzi super szkolenie. Trójce dać stówkę bo oni grają dla kibiców, zespół ostrołęcki. Jantar 80 bo to wstyd żeby klub grający na 3 poziomie ligowym dostawał kilanascie tysiaków, a dziewczyny zasługują, walczą. APN 75 bo to najlepsza młodzieżowa szkółka piłkarska w mieście jak wiele ośób mówi i jakc zytam w mediach. Narew 60 za dobre zarządzanie w poprz roku. Olimp 40, mają dużo siatkarzy kadetów i młodzików, niech się szkolą i przekazują Netowi juniorów i seniorów. Unia 20, Złota 10

Korona - 200,
Net - 175,
Nike - 150,
Trójka - 100,
Jantar - 80,
APN - 75,
Narew - 60,
Olimp - 40
Unia Basket - 20
Złota - 10

ocena: -         zgłoś
...
18:47, 27 grudnia 2017

x

wsadźcie sobie w d..ę te propozycje a może tak małe kluby po 40 -50 tyś a  korona i apn nike itp też po 50 skoro mają po 100 pln miesięcznie od sztuki dzieci. Na h.j im 300 tyś np korona . Może czas poinwestować w mniejsze kluby które osiągają coś w sporcie a nie pompować kasę w prezesów i pseudodziałaczy

ocena: -         zgłoś
...
19:38, 27 grudnia 2017

Jerzy

Sport powinien być finansowany jedynie na poziomie młodzieżowym i dziecięcym. Pozostali powinni zadbać o sponsorów jeśli chcą coś osiągnąć, a miasto może  ich wspierać jedynie niższymi kosztami dostępu do obiektów sportowych. W innym przypadku pieniądze pójdą na pensje zawodników i szemrane wydatki, a później zawodnicy wyjeżdżają i drużyna spada. Powinny być jasne i transparentne zasady przyznawania dotacji sportowej,. Kryteria powinny być przekazane publicznie, a wyliczenia dotacji przyznane poszczególnym klubom opublikowane i dostępne dla wszystkich. Niestety jak zwykle decydować pewnie będą układy i układziki. Czy  po to, aby zwiększyć dotację radny chodził ostatnio po przedszkolach i zachęcał dyrektorki, aby pompować nabór dla Korony?  

ocena: -         zgłoś
...
19:59, 27 grudnia 2017

Gość

czy możesz wskazać nazwisko tego radnego? to skandal jeżeli tak było.  

ocena: -         zgłoś
...
20:14, 27 grudnia 2017

Jerzy

Żadna z dyrektorek tego nie potwierdzi w obawie o stołek, więc nie podam nazwiska o którym słyszałem. Jedynie rodzice mogą powiedzieć o tym, że dyrektorki zachęcały do zapisania dzieci do drużyny Korony.

ocena: -         zgłoś
...
20:54, 27 grudnia 2017

Gość

Jerzy: masz świetne podejście i tak powinno być ale w tym mieście sam wiesz co decyduje o dotacji. A może by tak za rok zagłosowac na jakiegoś bezpartyjnego kandydata co odmieni oblicze przyznawania dotacji?

ocena: -         zgłoś
...
21:52, 27 grudnia 2017

Tomek

Co wy pieprzycie rzaden radny nie chodził po przedszkolach. Żal dupę ściska ze korona przejęła inicjatywę w szkoleniu dzieci jak jeden z rodziców Apn u został prezesem w koronie i wszystko ruszyło. Teraz kluby się trzęsą bo szkolenie w koronie po stokroć się polepszyło i organizacyjnie przeskoczyło wszystkie kluby w Ostrołęce.
Gdzie były kluby piłkarskie jak Korrona walczyła o budżet obywatelski zbierając podpisy po galeriach to reszta rozmyślała jak by koronie w komentarzach dojechać. Moja propozycja
Korona 450
Net 250
Nike 150
Trojka 90
Jantar 50
Narew 20
Apn 20
I niech się cieszą ze tyle pozostałe kluby wg kogoś kto je zna bo nie mam prawa się o nich wypowiadać.  

ocena: -         zgłoś
...
21:56, 27 grudnia 2017

Tomku Ochłoń

hahahha 450 toś poleciał :))) na amatorów? propozycja "moja propozycja" najlepsza ze wszystkich do tej pory... Korona 200 i reszta mniej. A jak się chce 3 ligi to się szuka sponsorów ciekawe czy w tym również kluby będą mocne

ocena: -         zgłoś
...
22:55, 27 grudnia 2017

Do ochłoń

Po przekrętach Narwi ciężko będzie komukolwiek. O kasę od sponsorów musi upłynąć więcej czasu. Narew  

ocena: -         zgłoś
...
23:24, 27 grudnia 2017

Gość

Ten co chodzil to nie radny, rymuje się ponoć z Bosak

ocena: -         zgłoś
...
07:17, 28 grudnia 2017

Monika

Kto wymyślił prace od 7:00
Ja wam podzielę kasę w trymiga !
Jakie składki takie dotacje im większa składka tym większe dotacje i tak.
100 zł śląski 100tysi takie karat
80zl 80 tysi takie ap
50zl nik 50 tysi
Bez składek bez dotacji  

ocena: -         zgłoś
...
08:39, 28 grudnia 2017

IGOR

Z całym szacunkiem dla nasze ostrołęckiej siatkówki ale jeżeli zespół nie kształci żadnej młodzieży to nie powinien dostawać tak wysokiej dotacji. Wieżę że nasi siatkarze są zaangażowani i  walczą ale niestety jeżeli władze klubu chcą grać na takim poziomie to musza się sami zatroszczyć o sponsora, pieniądze z dotacji powinny iść dla klubów które szkolą młodzież z Ostrołęki. Jeżeli ktoś uważa że 300 czy 200 tyś to dużo to jest w głębokim błędzie.  Warto sprawdzić jakie dotacje otrzymują inne kluby. Mając klika grup młodzieżowych i chcąc im zapewnić jakiś komfort, mecze, wyjazdy to kwota 300 tyś jest o połowę za mała. No ale jeżeli ma się taki budżet to rzeczywiście nie ma z czego dać. Miał być ośrodek sportowy, hala a tu bida z nędzą. Moja propozycja:
Korona 450
Net 250
Nike 150
Trojka 90
Jantar 50
WOPR-OS - 50
Narew 20
Apn 20

ocena: -         zgłoś
...
09:16, 28 grudnia 2017

xyzxyz

wam z tą dotacją na koronę to chyba sufit na głowę spadł , dotacja powinna być wprost proporcjonalna do potrzeb klubu a nie wzięta z sufitu i przyznana po dogłębnej analizie a nie na odpie..ol. Przykład klubu piłkarskiego x :
1 wyjazdy na mecze ligowe w ciągu roku np 20 x koszt autobusu dla łącznie 20 osób tj zawodnicy , trenerzy, = 14 tysięcy / zakładamy wyjazdy w obrębie 150 km /
2. organizacja zawodów : 10 x koszt sali / z reguły ok 200 pln , + koszt sędziów i opieki medycznej jakiś stolikowych itp = np 6000 pln
3.koszt sali do szkoleń orlików itp powinien być płacony szkole przez UM a nie przez klub , także uzgodnienie sali , orlika itp powinno odbywać się w porozumieniu UM, Szkoła , klub
4. księgowość dla klubów powinna być prowadzona przez UM dzięki temu była by większa kontrola nad wydatkami !
5. kluby mają obowiązek przedstawić UM czytelny i jasny "biznesplan" wydatków tj ile potrzeba na wyjazdy, na organizację w mieście zawodów itd a miasto powinno dokładnie to przeanalizować poprzez komisję do tego wyodrębnioną ze struktur urzędu

i mamy potrzeby klubu !! czyli jakieś max 20 -30 tysięcy.
wszystkie pozostałe bajery typu koszulki klubowe , obozy , koszty utrzymania trenera / ów powinny być pokrywane ze składek członkowskich ewentualnie koszt trenera powinien być finansowany jakimś ryczałtem . Skąd mówicie o jakichś dotacjach typu 200 / 300 tyś pln ??? chyba po to żeby rozkraść te pieniądze !!! . Jeżeli klub X bierze składkę miesięczną 100 pln od dziecka i ma ich 300 to miesięcznie dodatkowo ma do wydania 30 000 pln !!! + składki z 1 % oraz od ewentualnych sponsorów robi się niezła kwota Tak więc pytam na co 200 - 300 tyś !! Miasto powinno wspierać małe kluby, wyrównywać szansę biednych rodzin poprzez wspieranie ich dzieci tak żeby mogły rozwijać się poprzez sport, dotować ich wyjazdy na obozy ....
większą dotacje powinny dostawać małe kluby które mają np po 20 dzieci - tam trudno zebrać od rodziców składkę większą niż  2000 pln miesięcznie i z tej składki sfinansować trenera, koszulki / stroje / sprzęt treningowy a często małe kluby mają dużo więcej osiągnięć niż duże ... w Ostrołęce na siłę pompuję się kasę w piłkę nożną, siatkówkę i piłkę ręczną a inne dyscypliny są mocno pomijane , w historii naszego miasta były już kluby i działacze którzy przejedli i przepili olbrzymie pieniądze  - już dosyć tego rozpasania !!

ocena: -         zgłoś
...
09:54, 28 grudnia 2017

Ggh

Korona max 230 i to z obcieciem synekur
Net obniżka. Więcej dla wopr os w nagrodę za pana Nakielskiego.

Kluby powinny rozliczać się z miastem z każdej faktury. Jak wydawały na bzdury typu reklama w mediach to do zwrotu ta kasa. Mam nadzieję że za rok zmieni się prezydent i pogoni towarzystwo. To co obecnie dzieje się przy przyznawaniu dotacji to skandal

ocena: -         zgłoś
...
10:43, 28 grudnia 2017

IGOR do xyzxyz

20- 30 tysięcy to niestety jakaś abstrakcja. Takie pieniądze jeżeli chodzi o piłkę nożną to może na poziomie B klasy bo na okręgówkę już nie starczy. I to też dla drużyny która ma swoje boisko i nie musi za to płacić. A gdzie jeszcze koszty związane z młodzieżą. Oczywiście jak by kluby miały składki na poziomie 100 zł to może by i starczało. No ale nie wszystkie tak mają. A im więcej dzieci tym koszty utrzymania rosną a niskie składki powodują tylko zwiększenie potrzeb związanych z dofinansowaniem.  Ja nikomu nie mówię żeby zabrać a wręcz odwrotnie stwierdzam że pieniędzy do podziału jest zdecydowanie za mało.

ocena: -         zgłoś
...
12:49, 28 grudnia 2017

Miasto

te komentarze to taka mała ściągawka dla osób przydzielających pieniążki na dane kluby komu by należało dodać a komu zabrać, bo nic nie robią albo marnują dotacje miejską ( uks Narew, Net). Tak jak to już osoby napisały powyżej, że należałoby wyprowadzić przejrzyste kryteria przyznawania dofinansowania, a nie po znajomościach. Fakt faktem w przyszłym roku są wybory i jeśli pieniążki będą rozdzielone jak w roku minionym to obecna rada i prezydent stracą na poparciu.  

ocena: -         zgłoś
...
13:40, 28 grudnia 2017

Yep

Dokładnie tak jak mówisz. Jeżeli tak zostanie to trzeba dokonać zmiany na bezpartyjny niezależny komitet bez wpływów politycznych w sporcie. Mam nadzieję ze taki komitet sie pojawi. Bo obecnie to wstyd, widać jak to się odbywa.  

ocena: -         zgłoś
...
14:16, 28 grudnia 2017

xxxl

Kasa z miasta powinna trafić do klubów co szkolą dzieci do 18 lat,senior ma sponsora i menadżera i zmusić kierownictwo do szukania kasy u sponsorów.Ja sam sponsoruje i pomagam UKS -M

ocena: -         zgłoś
...
15:46, 28 grudnia 2017

bezpartyjny

Korona 200
Net 175
Nike 150
Trójka 100
Jantar 80
APN 75
Narew 60
OKLA 50
Olimp 40
Siódemka 35
OKKK 32
MKKK 30
WOPR OS 29
VICtoria 25
Piątka 25
UŚKS 20
Atleta 20
Unia Basket 20
Tenis 18
Fight Academy 15
Clan 15
Squatina 15
Gladiator 15
KK 24H 10
Ostrołęckie wopr 10
Złota 10
Ostrołęcki klub kosza 5
Atria 3
Mag 3
Muks tęcza 3
UKS Narew 2
Champion 2
ostis 2
progres 2
diament 2
wieża 2

i to jest sprawiedliwy podział...

ocena: -         zgłoś
...
16:39, 28 grudnia 2017

Mietek

Bezpartyjny całkiem racjonalny przedstawił podział pieniążków. To jest gotowa ściągawka dla komisji sportu. Ale znając życie to takie kluby jak OKK, czy UKS Narew dostaną dużą kasę po znajomościach kosztem klubów co robią dobrą robotę z młodzieżą. Stop układom w sporcie.  

ocena: -         zgłoś
...
19:04, 28 grudnia 2017

Jerzy

Myślę, że jeśli w wyborach samorządowych mieszkańcy zaczną kierować się wyborem ludzi, a nie szyldów partyjnych to wreszcie takie sprawy jak wydatki publiczne będą przejrzyste i transparentne, a rejestr umów UM i spółek miejskich będzie  publikowany tak, aby każdy mógł to sprawdzić.  

ocena: -         zgłoś
...
19:37, 28 grudnia 2017

Narew

Bardzo fajny podział bezpartyjny. Myśle że nikt nie byłby pokrzywdzony takim podziałem. Zarówno Korona która i tak ma etaty tam gdzie ma, jak i Wieża bo po co na szachy więcej jak 2 koła.. W stu procentach się zgadzam z tym podziałem.  

ocena: -         zgłoś
...
20:45, 28 grudnia 2017

Gość

Wy chyba wszyscy się zgadaliście na klub NET a to marnuje pieniądze, a taka jest prawda że ten klub jest najbliżej by miastu wrócił prestiż i reklama awansu do 1 ligi gdzie liga jest już w pełni profesjonalna , a obecnie 2 to pół profesjonalna.  

ocena: -         zgłoś
...
20:50, 28 grudnia 2017

Gość

Piszący tutaj komentarze wiedzą że siatkarze głównie przyjezdni nie czytają tu żałosnych troli, a reszta 5 zawodników ostrołęczanów wie jaki jest jad na siatkówkę wśród piłkarzyków czy ręczniaków.

ocena: -         zgłoś
...
20:52, 28 grudnia 2017

Xyz

Po raz kolejny pytam po co 3 pierwszym klubom po 200 tyś niech wypowiadajacy podadzą racjonalne koszty tych klubów bo tylko czytamy tu wypowiedzi ich działaczy a nie poparte faktami wyliczenia!

ocena: -         zgłoś
...
21:34, 28 grudnia 2017

Gość

jaki prestiż? za taką kasę jaką pekpol miał w tym roku, to Trójka i Jantarki również zrobiłyby awans do pierwszej ligi, a koszta utrzymania byłyby zgoła niższe, bo nie płaci się takiej kasy na mieszkania jak i pensje zawodnikom. Także Net jest obojętny wszystkim, bo tylko 1/4 budżetu miejskiego przejadają a dalej tkwią z II lidze a płacą zawodnikom wysokie kontrakty, inne kluby drugoligowe w Ostrołęce to są sami wychowankowie i graja za darmo, więc ich jest warto docenić, ewentualnie jak dać na siatkę to tylko na Nike, bo tam również same dziewczyny z Ostrołęki i grają bo lubią.

ocena: -         zgłoś
...
21:44, 28 grudnia 2017

filip

Prestiż mój drogi gościu to był w I lidze i się skończył wraz z meczem z Kętami. W 2007 roku ASPS Net otrzymał 102 tys. dotacji, w 2008 - 125 tys. To jest odpowiednia dotacja na II ligę. To co proponuje bezpartyjny to 175 czyli jeszcze lepiej, moim zdaniem optymalnie na cele ligowej czołówki.  

ocena: -         zgłoś
...
22:24, 28 grudnia 2017

forza

"sprawdziliśmy jakie dotacje drugoligowe kluby siatkarskie otrzymywały w miastach o podobnej wielkości co Ostrołęka. Dane są za 2016 rok, gdyż nie wszystkie samorządy rozstrzygnęły jeszcze konkursy na zadania z kultury fizycznej. I tak przykładowo, w Tomaszowie Mazowieckim, który jest podobnej wielkości jak Ostrołęka, tamtejszy samorząd na 2016 rok przyznał Lechii dotację w wysokości 190 tysięcy złotych. Z kolei w Raciborzu tamtejszy AZS otrzymał miejską dotację w wysokości 105 tysięcy złotych. Dotacja Netu wygląda przy tych kwotach bardzo przyzwoicie" źródło eostrołęka rok temu.............. popieram podziął bezpartyjnego

ocena: -         zgłoś
...
11:15, 29 grudnia 2017

Gość

Moim zdaniem większą kwotę powinna dostać Narew to jest Ostrołęcki zasłużony klub z tradycjami przyciągający na stadiony od zawsze największą liczbę widzów, potrzebna jest pomoc miasta aby nasza "Duma Kurpi" powróciła do właściwej 3ligi  

ocena: -         zgłoś
...
12:23, 29 grudnia 2017

Gość

Klub Netu zawsze miał zawodników w dużej mierze grających przyjezdnych i tak będzie. Jest 5 ostrołęczan i jest ok. Inne kluby 2 ligi to też przyjezdni gracze z Białegostoku, legii, Olsztyna, i jeszcze drużyny co za grę oferują studia przyjezdnym.

ocena: -         zgłoś
...
13:07, 29 grudnia 2017

forza

Skoro tak będzie to niech szukają sponsorów a z miasta mniej kasy. Miasto niech daje na swoich a 2 liga to żadna wizytówka

ocena: -         zgłoś
...
00:08, 30 grudnia 2017

Znawca.

o wy pieprzycie rzaden radny nie chodził po przedszkolach. Żal dupę ściska ze korona przejęła inicjatywę w szkoleniu dzieci jak jeden z rodziców Apn u został prezesem w koronie i wszystko ruszyło. Teraz kluby się trzęsą bo szkolenie w koronie po stokroć się polepszyło i organizacyjnie przeskoczyło wszystkie kluby w Ostrołęce.
Gdzie były kluby piłkarskie jak Korrona walczyła o budżet obywatelski zbierając podpisy po galeriach to reszta rozmyślała jak by koronie w komentarzach dojechać. Moja propozycja
Korona 450
Net 250
Nike 150
Trojka 90
Jantar 50
Narew 20
Apn 20
I niech się cieszą ze tyle pozostałe kluby wg kogoś kto je zna bo nie mam prawa się o nich wypowiadać.  

ocena: -         zgłoś
...
00:13, 30 grudnia 2017

Gość

ZNAWCA hahahha i tyle w temacie. Narew nigdy nie zginie

ocena: -         zgłoś

Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.