Radosław Szurnicki z Kurpika Kadzidło stał się bohaterem nie tylko regionu, ale i mediów w całym kraju. Bramkarz ósmej drużyny A Klasy ciechanowsko-ostrołęckiej strzelił bramkę, dzięki której o tych rozgrywkach usłyszeli kibice nie tylko w Glinojecku, Szreńsku czy Pokrzywnicy. Trudno o lepszą reklamę.
Filmik z bramką Radosława Szurnickiego zamieszczony na Facebooku bije rekordy oglądalności, ma już blisko (a wkrótce na pewno ponad) 100 tysięcy wyświetleń. O nietypowym golu bramkarza Kurpika Kadzidło napisał także portal weszło.com - największy serwis opinii o piłce nożnej w kraju. - Ktoś powie, że jest to triumf taktyki Piotra Świerczewskiego, czyli słynnego „Adams, już musimy na chaos”. Ale naszym zdaniem golkiper Kurpika Radosław Szurnicki tak chciał, tak celował, a swoim uderzeniem zawstydził Ronaldinho wrzucającego Seamanowi piłkę za kołnierz - czytamy. Rzeczywiście, coś w tym jest.
Można powiedzieć, że bramkarz Kurpika stał się dzięki tej bramce ambasadorem niższych lig w naszym regionie. Jak bowiem lepiej można było zareklamować rozgrywki A Klasy niż spektakularnym trafieniem, którego nie oglądamy często? Ba, które zdarza się raz na kilka lat, a przynajmniej z taką częstotliwością zdarza się, by było uwiecznione. Być może zupełnie przypadkowo, ale 20-latek, jeszcze do niedawna grający jako zawodnik z pola, od wczoraj jest na ustach kibiców w całym kraju. Wysokiej klasy scenarzysta nie wymyśliłby takiego rozwiązania w filmie akcji.
Niższe ligi z naszego okręgu mogą podziękować bramkarzowi z Kadzidła: dzięki tej reklamie wiele osób dowiedziało się, że mecze niższych lig też mogą przynieść sporo emocji. Przeżyjmy to jeszcze raz - 9. minuta doliczonego czasu gry meczu Kurpik Kadzidło - Aldo Bartnik Myszyniec. Wynik 3:4. Rzut wolny zza połowy boiska. I nagle...
Komentarze
Kibic spod Krakowa
Panie Radosławie, szymkowiakowy Szacuneczek dla Pana. Brawissimo:) Zapraszamy do TKKF Kliny, moze nas pan nauczy :)
Tyukn
Sporting Leźno składa propozycję transferową???????????? brawka dla bramkarza, pozdro z pomorza
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.