zdjecie 4528

IV liga: Porażka Troszyna w 15. kolejce (wyniki, tabela)

Piłka nożna 21 kwietnia 2021 11 Komentarzy

IV liga mazowiecka (gr. ciechanowsko-ostrołęcko-płocka) nadrabia zaległości. Piętnasta kolejka, którą rozegrano w środę 21 kwietnia, nie była szczęśliwa dla KS CK Troszyn. 

IV liga mazowiecka (gr. ciechanowsko-ostrołęcko-płocka) nadrabia zaległości. Piętnasta kolejka, którą rozegrano w środę 21 kwietnia, nie była szczęśliwa dla KS CK Troszyn. 

Piłkarze z powiatu ostrołęckiego przegrali u siebie ze Świtem Staroźreby 1:2. Była to siódma porażka KS CK w tym sezonie. Z kolei Świt, po zwycięstwie nieopodal Ostrołęki, awansował na trzecie miejsce w tabeli.

Wyniki 15. kolejki IV ligi:

KS Łomianki 5-0 Kasztelan Sierpc
Wisła II Płock 8-0 Żyrardowianka Żyrardów
Bzura Chodaków 1-2 Wkra Żuromin
KS CK Troszyn 1-2 Świt Staroźreby
Mławianka Mława 3-2 MKS Przasnysz
Hutnik Warszawa 2-4 Nadnarwianka Pułtusk
Huragan Wołomin 2-1 Makowianka Maków Mazowiecki

Tabela:

 NazwaM.Pkt.Z.R.P.Bramki
1. Wisła II Płock1738122354-20
2. Huragan Wołomin1737114232-17
3. Świt Staroźreby1734104335-18
4. Mławianka Mława1734111545-23
5. MKS Przasnysz1733110647-18
6. Hutnik Warszawa172985438-22
7. Wkra Żuromin172473721-27
8. KS CK Troszyn172264732-26
9. KS Łomianki172163829-41
10. Żyrardowianka Żyrardów171853927-45
11. Makowianka Maków Mazowiecki171536822-40
12. Nadnarwianka Pułtusk171435922-34
13. Bzura Chodaków1714421123-37
14. Kasztelan Sierpc172021510-69
Chcesz być na bieżąco z wynikami i informacjami sportowymi? Polub nas na Facebooku:

SPORTowa Ostrołęka | Wypromuj również swoją stronę

Komentarze

...
04:08, 22 kwietnia 2021

Ona

Jak długo jeszcze prezes da się dymac z kasy ?


...
07:16, 22 kwietnia 2021

..

Do czasu kiedy zauważy, że trener to bajkopisarz i doi ile się da aż się dalubowski zorientuje w temacie :-D


...
07:55, 22 kwietnia 2021

Gość

Sadzac po ogarnieciu dalubowskiego, to jeszcze dlugo. Tamten mu nawinal makaron jak malolatce a on lyka i lyka, nawet bez przegryzania. A ego mu nie pozwala na douczenie sie w temacie bo to przeciez wielki zbawca troszynskiej pilki


...
09:27, 22 kwietnia 2021

kibic

a znasz lepszego trenera w okolicy???? nie ma żądnego wszyscy to miernoty a ten trener ma wszystko praktycznie i gral w ekstraklasie wiec zejdz na ziemie zazdrsniku nie pozdrawiam  takich bezmozgów


...
10:21, 22 kwietnia 2021

Gość

To nie chodzi o to ze to zly trener, tylko kompletnie nie umie rozmawiac z ludzmi, nie mowiac juz o budowaniu atmosfery w zespole. To tez jest czesc warsztatu trenerskiego. Mozna byc taktycznym Mourinho i miec szostke z przygotowywania fizycznego zawodnikow, ale jak zrazisz do siebie druzyne to w pewnym momencie beda mieli ciebie dosyc. Truszkowski przerabiał to w Koronie, teraz ma to samo w Troszynie. Jest jeszcze stosunkowo mlody, wiec moze sie nauczy, chociaz to w duzej mierze kwestia charakteru. Ma podobny do Waldemara Marczaka


...
10:51, 22 kwietnia 2021

kibic

w sumie masz racje  


...
11:00, 22 kwietnia 2021

M

Mieć takich grajków i takie słabe wyniki to nie wina chłopaków którzy nie wiedzą jak się gra tylko trener nie pasuje do nich ze swoim charakterem to widać że w pewnych momentach trzeba wytknąć błędy delikatnie wytłumaczyć a nie drzeć mordę. Wołomin Hutnik Troszyn Mława to w kolejności mecze CK KS ile punktów można zdobyć? Czarne chmury nad trenerem


...
12:17, 22 kwietnia 2021

Marcin

S[pkojnie 7 pkt nasze nie dygaj a wy bujcie się narwianie na wyjazdach punkto nie gubić bo ciechanow czeka na wasze pewne potkniecia i znow d**a z awansu  


...
18:46, 22 kwietnia 2021

???

Co masz na myśli pewne potknięcia, proszę jaśniej, i radzimy bardziej martwić się o utrzymanie, niż gratulować nam awansu. Powodzenia.  


...
19:09, 23 kwietnia 2021

Marian

Mam na mysli ze na miekko sie utrzymamy a wy narwianie postrachu kurpi hahaha nie awansujecie jeszcze dlugo i dlugo , nie z z tymi ludzmi  


...
13:01, 24 kwietnia 2021

Narwianin

I po awansie tracimy punkty w ostrowi i jak moze grac taki Turek jak on kopie sie po czole , nawet baraży nie bedzie z tymi ludzmi  



Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.