W październiku 2005 roku w Ostrołęce zagościła nowa marka - Pekpol. Szybko zyskała ona rozpoznawalność w naszym regionie, a to za sprawą zainwestowania w sport. Przez lata słowo "Pekpol" kojarzyło się z siatkówką. Może być to wskazówka dla innych firm, że warto wspierać sportowe inicjatywy.
W październiku 2005 roku w Ostrołęce zagościła nowa marka - Pekpol. Szybko zyskała ona rozpoznawalność w naszym regionie, a to za sprawą zainwestowania w sport. Przez lata słowo "Pekpol" kojarzyło się z siatkówką. Może być to wskazówka dla innych firm, że warto wspierać sportowe inicjatywy.
7 października 2005 roku w sali konferencyjnej Zakładów Mięsnych w Ostrołęce, miała miejsce wyjątkowa uroczystość. Prezes zarządu Tomasz Łaczyński ogłosił wykupienie marki Pekpol i przedstawił nową nazwę firmy. Przy okazji poinformowano też o inwestycji w sport, która okazała się prawdziwym marketingowym strzałem w dziesiątkę dla tej firmy, nie tylko o zasięgu regionalnym, ale ogólnokrajowym.
W uroczystości wzięli udział działacze i siatkarze Netu Ostrołęka, ogłoszono, że Pekpol obejmuje sponsoringiem ten klub. Podpisano umowę sponsorską i zaprezentowano koszulki, w jakich drużyny Pekpolu grały w rozgrywkach ligowych.
Wkrótce o Pekpolu mówiło się w całej Ostrołęce za sprawą emocji, jakie siatkarze fundowali na meczach. Z ligowego średniaka ostrołęcka drużyna stała się czołowym zespołem II ligi, a w 2010 roku awansowała do I ligi, gdzie występowała przez kilka lat z uznanymi markami polskiej siatkówki.
Współpraca firmy Pekpol z klubem zakończyła się w 2015 roku, ale to właśnie dzięki inwestycji w sport marka Pekpol zyskała dużą rozpoznawalność w naszym regionie. Może to wskazówka dla kolejnych firm, że jednak warto postawić na sport? Kluby często wciąż borykają się z brakiem finansowego wsparcia, a sponsoring często uważany jest jako "studnia bez dna". Ten przykład pokazuje jednak, że można wyjść na plus, także wizerunkowo. Przy okazji, zyskali kibice, którzy przez lata mogli oglądać siatkówkę na bardzo wysokim poziomie.
Wróćmy do wydarzeń z 2005 roku. Zobaczcie galerię zdjęć z uroczystości ogłoszenia przejęcia marki Pekpol i inwestycji w sport.
Komentarze
OLaf
szkoda ,że w tym mieście nie można znaleźć sponsorów ,by pojawił się sport na poziomie centralnym. Wszystkie zespoły to poziom podwórkowy
inwestujcie
Dlatego sponsorzy!! bierzcie przykład z Pekpolu. Zainwestowali i poszło. Każda formuła sie kiedyś wypala ale pare pieknych lat z siatkówką na wysokim poziomie w Oce było. Idzcie tym tropem
Grysza
Niech najpierw pracownikom podniosą pensje minimalne, bo pracują jak w getcie
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.