Podczas Mazowieckiej Gali Futbolu 2023 ostrołęcka Narew znalazła się w wojewódzkim TOP 3, jeżeli chodzi o klubowy marketing. Nominacja do prestiżowego wyróżnienia to spory sukces.
Klubowy marketing roku - w tej kategorii również wręczano nagrody na gali MZPN, doceniając kluby, które najlepiej prowadzą strony internetowe, konta w social mediach, ale tez inne działania marketingowe: pamiątki klubowe czy organizacja meczów.
- Od Narwi można uczyć się prowadzenia strony internetowej, Facebooka i zawsze znaleźć tam aktualności, ciekawostki o klubie. Dla członków Klubu Kibica uruchomiona jest specjalna grupa, gdzie po meczach otrzymują oni dodatkowe materiały wideo - przypomniano przed wręczeniem nagrody.
Nominowani w tej kategorii była Narew, KTS Weszło i AKS Zły - i to ten ostatni klub zgarnął nagrodę. Ale nie ma wątpliwości, że ostrołęcki klub pod względem marketingu to mazowiecka czołówka.
Komentarze
Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.