zdjecie 480

Tropem Wilczym przez Ostrołękę [ZDJĘCIA]

Lekkoatletyka 26 lutego 2017 38 Komentarzy

Blisko pół tysiąca biegaczy stanęło na starcie Biegu Tropem Wilczym ku pamięci Żołnierzy Wyklętych w Ostrołęce. Uczestnicy rywalizowali na dystansach 1963 m oraz 5 km. Zobacz wyniki i zdjęcia.

Dystans 1963 m miał niezwykłą symbolikę - to rok śmierci Józefa Franczaka "Lalka" - ostatniego z Niezłomnych. Bardziej wytrawni biegacze mogli dalej ruszyć na trasę i ukończyć bieg na dystansie 5 km. Każdy kto ukończył bieg otrzymywał medal, organizatorzy przygotowali także posiłek dla biegaczy. Pobiegli także samorządowcy - prezydent Janusz Kotowski, wiceprezydent Grzegorz Płocha, przewodniczący Rady Miasta Jerzy Grabowski czy też miejscy radni.

Bieg Tropem Wilczym był elementem obchodów Narodowego Dnia Żołnierzy Wyklętych, który przypada na pierwszy dzień marca.

- Myślę, że będzie to dobry czas, żeby przeczytać jakąś lekturę, żeby mieć więcej wiedzy i czasem jak różni kłamliwi ludzie na naszych żołnierzy głupoty wypowiadają to warto żebyśmy mieli wiedzę, żeby umieć odeprzeć czasem niemądry atak. Najważniejsze, że byliśmy dziś i że będziemy 1 marca. Bardzo za to dziękuję - mówił prezydent Janusz Kotowski podczas uroczystego wręczania nagród.

Przejdźmy do wyników. W biegu na 1963 m zwyciężył Przemysław Dąbrowski, wyprzedzając Damiana Świerdzewskiego i Fabiana Czajkowskiego. Podobnie wyglądała klasyfikacja na pięć kilometrów - bez zmian miejsce pierwsze i drugie, na trzeciej lokacie finiszował za to Adam Piątkowski. Wśród pań na dystansie 5 km zwyciężyła Magdalena Piątak, druga była Agnieszka Pierzchanowska, a trzecia Paulina Kojtek. Wyróżniono także najmłodszego zawodnika biegnącego na 5 km, okazał się nim 13-letni Adam Brodowski z Baranowa.

Zapraszamy do galerii zdjęć z biegu. Wyniki biegu Tropem Wilczym w załączniku.  (230,35 KB)

Chcesz być na bieżąco z wynikami i informacjami sportowymi? Polub nas na Facebooku:

SPORTowa Ostrołęka | Wypromuj również swoją stronę

Zdjęcia do artykułu:
Zobacz więcej zdjęć ...
Czytaj również:

Komentarze

...
15:46, 26 lutego 2017

Biegacz

Swietna imprezka, ale co do wynikow to chyba jak ktos jest zgloszony na 5km to nie jest brany pod uwage w klasyfikacji biegu na 2km. Bez sensu. Nigdzie tak nie ma

ocena: -         zgłoś
...
17:11, 26 lutego 2017

Terry

Popieram biegacza. I czy wszyscy mieli mierzone czasy??

ocena: -         zgłoś
...
18:36, 26 lutego 2017

Robert

Zadałem to samo pytanie na profilu organizatora. Chyba osób zdziwionych było więcej. Pozdrawiam tych co powinni stać na pudle na 2km.

ocena: -         zgłoś
...
18:54, 26 lutego 2017

Gość

Regulamin Proszę Czytać...  

ocena: -         zgłoś
...
18:58, 26 lutego 2017

Biegacz 2

Gratuluję wygranym zawodnikom którzy rywalizowali z dziećmi na dystansie1963 m i w ten sposób odebrali im możliwość stanięcia na podium?????

ocena: -         zgłoś
...
19:02, 26 lutego 2017

ter

To zróbcie kategorie na 1963m kobiety/mezczyzni i dzieci/dorosli

ocena: -         zgłoś
...
20:43, 26 lutego 2017

Dlaczego...

Nie rozumiecie że dystans 1963 metry jest Biegiem Honorowym Pamięci Żołnierzy Wyklętych...

ocena: -         zgłoś
...
20:46, 26 lutego 2017

Uczestnik

Organizatorze jak mozna dwa razy nagradzac te sama osobe ktora biegnie 5km a nagrafza sie ja ze pobiegl 5km i 2km po drodze.to bez glowy jezdziec wymyslil

ocena: -         zgłoś
...
21:10, 26 lutego 2017

Janej

Hehehehehehehehehe  

ocena: -         zgłoś
...
21:40, 26 lutego 2017

Tygod

Rzeczywiście jest nieścisłość, ale za rok może się uda poprawić.  

ocena: -         zgłoś
...
23:42, 26 lutego 2017

Biegacz

Jestem tego samego zdania. Skoro się zgłosili do biegu na 5 km to nie powinni wcale być ujmowani w klasyfikacji na 2 km.  To jest ewidentny błąd.

ocena: -         zgłoś
...
07:36, 27 lutego 2017

Evi

Dobre, biegli na 5 km, a po drodze zgarnęli nagrody dzieciaków ze szkół. ;) ale ubaw...

ocena: -         zgłoś
...
08:04, 27 lutego 2017

ach

Popularyzacja sportu

ocena: -         zgłoś
...
10:29, 27 lutego 2017

do organizatora biegu

Myślę, że organizator powinien zachować się honorowo i przekazać pierwszym trójkom w biegu głównym czyli na 1963m należne trofea, które przekazał dla biegu dodatkowego na 5km i dwa razy ich dekorował. Przecież to organizował znawca sportowy , który powinien wiedzieć, że 5km uczestnik biegnie to znaczy że 5 km a nie po drodze wszystkie dystanse zgarnia.

ocena: -         zgłoś
...
10:33, 27 lutego 2017

Biegacz

Dziwie sie ze tacy sportowcy jak dabrowski przyjeli podwojne nagrody. Ja napewno bym oddal temu kto biegl na 2km

ocena: -         zgłoś
...
11:10, 27 lutego 2017

korvb

Jak w wielu przypadkach nie popieram komentatorów, tak teraz się zgadzam z nimi. Powinna być oddzielna klasyfikacja, bo przecież wiadomo że jak profesjonalista leci na piątkę to i za dwójkę zgarnie. Nikt z takim PD lub DŚ nie wygra. Chyba że traktujemy bieg 1963 jako honorowy to po co puchar za ten dystans wręczać? każdy medal a puchar za 5 km.  

ocena: -         zgłoś
...
11:29, 27 lutego 2017

biegacz

Wychodzi na to że ci co biegli na 5km powinni przebiec 6963m jeśli byli brani w klasyfikacji na krótszym dystansie  

ocena: -         zgłoś
...
11:49, 27 lutego 2017

nevas

To na przyszły rok zróbmy tak że o 11 startuje bieg 1963 m, o 11.30 - 5 km. Też będzie szybko i sprawnie ale sprawiedliwie.  

ocena: -         zgłoś
...
15:20, 27 lutego 2017

ale

do nevas
Ale start na 1963 jak np w zeszłym roku jest obowiązkowy, czyli i tak można zgarnąć dwa trofea.
Na różnych imprezach zawodnicy z różnych dystansów biegną razem, tylko niektórzy mają mniej okrążeń a ci z dłuższego dystansu nie są punktowani na pośrednich okrążeniach.
Widocznie tu jakaś szycha tego nie rozumie.
Ale rozumiem też chłopaków co stali na podium, dekoracje odbywały się pół godziny przed ustalonym czasem, oni nie zdążyli ustalić wspólnej decyzji, ze nie chodzą na podium z małego dystansu.
A jak już wołają szybko na podium, to nie ma już czasu zareagować.

ocena: -         zgłoś
...
17:29, 27 lutego 2017

gregggor

jest nauczka dla organizatorów nie ma co ukrywać tylko dlaczego larum po biegu. Czy przed biegiem nikt nie czytał regulaminu?

ocena: -         zgłoś
...
17:54, 27 lutego 2017

większość czytała

większość czytała, tylko nikt nie zrozumiał tego tak pokrętnie jak wielki organizator Karol Biegacz...
jak są w regulaminie zapisy na 2 dystanse to każdy rozumie, że biegnie się na swoim dystansie jak na przykład w biegu na Ostrej Łące, gdzie gościu był na podium biegu na 7,5 km, ale go nie sklasyfikowali w ogóle bo zapisany był na 15 km, a zrezygnował to mu powiedzieli, że bieg się nie liczy...
wiwat wielki organizator Karol Biegacz, tak chwalony przez siebie ;)

ocena: -         zgłoś
...
21:50, 27 lutego 2017

Marek Karczewski

"większość czytała"
Drogi komentatorze pod nazwą WIĘKSZOŚĆ CZYTAŁA - wywołany do tablicy muszę wyjaśnić i jednocześnie zapytać Cię co masz na myśli?
Piszesz o niezrozumiałym regulaminie?
Przeczytaj co sam napisałeś/aś i postaraj się to zrozumieć.
Może ktoś z internautów pomoże rozszyfrować podobno zrozumiały wpis tego mędrca/czyni?
Dodatkowo chcę zaprosić do kontaktu telefonicznego w razie niejasności lub niemożności rozszyfrowania zapisów regulaminowych - tak robią normalni ludzie, z którymi na co dzień rozmawiam i współpracuję. Można dzwonić - numer zapewne znajdziesz bez problemu w sieci lub masz go już w swoim telefonie :)
Życzę odwagi zarówno w życiu cywilnym i w życiu "sportowym" - bo ten komentarz nie jest zachowaniem fair play, które zawsze obowiązuje w sporcie.
Pozdrawiam
Marek Karczewski

ocena: -         zgłoś
...
22:16, 27 lutego 2017

do Marek

Nie ma co się czepiać do ludzi o komentarze, które nie są obraźliwe, a odpowiadać na komentarze na oficjalnej stronie, które są podpisane imieniem i nazwiskiem, a nie raczy Pan na nie zareagować. A teraz szuka Pan nie wiadomo kogo. Komentarz tak samo zrozumiały jak Pana interpretacja regulaminu :)

ocena: -         zgłoś
...
06:53, 28 lutego 2017

Do Marek

Dales chlopie ciala i sie nie tlumacz bo pogarszasz tym tylko swoj wizerunek, spusc glowe , wyciagnij wnioski i popraw sie za rok. Watpie aby wszyscy czytali regulaminy przed kazdym biegiem, wiekszosc jednak jest podobna, tylko ten wyjatkowy w negatywnym znaczeniu tego slowa. To noe jest tak ze jak ktos biegnie polmaraton to zgarnia nagorde za polmaraton, 10km i za 5. Pozdrawiam

ocena: -         zgłoś
...
07:09, 28 lutego 2017

Do atakujących Marka

Czy widzieliście, by Marek na swoich imprezach dekorował za dwa różne dystanse te same osoby?
Ja nie pamiętam, nie widziałem.
Czy Marek jest organizatorem biegu tropem wilczym?
Nie!
Marek jest tylko pracownikiem organizatora.
Czy braliście pod uwagę ze to nie od niego zależało, dostał polecenie?
Czy osoby zwalczające marka zdają sobie sprawę, ze mogą wykończyć psychicznie człowieka, człowieka w pewnym momencie może powiedzieć: A p...lę to!
A wtedy spadnie ilość imprez w okolicy, wtedy będziecie marudzić ze nic sie w okolicy nie dzieje, trzeba daleko jeździć, a najlepiej siedzieć na kanapie, tyć i marudzić.

ocena: -         zgłoś
...
07:15, 28 lutego 2017

do wyżej

Póki co jego wypowiedź tu i na fb świadczy co innego niż mówisz :)

ocena: -         zgłoś
...
08:23, 28 lutego 2017

do do wyżej

Jeżeli to twój komentarz przed wypowiedzią Marka, to najpierw obrażasz człowieka, a potem grzmisz ze odpowiedział, mógł bardziej politycznie odpowiedzieć, ale to też człowiek a nie zakłamany polityk.
Zrób tak jak napisał, porozmawiaj z nim, zaproś wspólnych znajomych do mediacji, a nie wylewaj swoich frustracji na forach.

ocena: -         zgłoś
...
12:12, 28 lutego 2017

jio

to od kogo zależy przygotowanie regulaminu jak nie od menedzera sportu??

ocena: -         zgłoś
...
13:00, 28 lutego 2017

do jio

A czy menażer nie ma szefa ?
PIS rządzi już drugi rok, a tu sami przedskoczkowie chyba, nie wiedzą kto rozdaje karty na  imprezach organizowanych przez spółkę zależną :)

ocena: -         zgłoś
...
13:11, 28 lutego 2017

jio

w takim razie jakim cudem szef menedzera zafundował uczestnikom takie regulaminowe g...no?

ocena: -         zgłoś
...
13:16, 28 lutego 2017

do jio

z regulaminu
http://tropemwilczym.pl/bieg/ostroleka1476423343/
X I.   NAGRODY
1. Dla wszystkich uczestników, którzy ukończą Bieg Pamięci Żołnierzy Wyklętych ?Tropem Wilczym? ? okolicznościowy medal na mecie.
2. W biegu na 5km dla trzech pierwszych zawodników oraz zawodniczek w klasyfikacji OPEN ? puchary i nagrody rzeczowe.
3. Organizator przewiduje dodatkowo rozdanie 20 nagród rzeczowych dla osób, które ukończą bieg (1963m i 5km).
4. Organizator zastrzega sobie prawo do ufundowania dodatkowych nagród rzeczowych w wybranych przez siebie kategoriach i klasyfikacjach.

Nawet w regulaminie pisze jak byk, ze to organizator a nie prowadzący mógł i to zrobił, czyli dekorował wybrane siebie osoby, bo dekoracja na 1963 nie była przewidziana. Fundator mógł wybrać nawet Ciebie :) ale miał inne widzimisię.  

ocena: -         zgłoś
...
13:21, 28 lutego 2017

jio

ok wszyscy uczestnicy 1963 otrzymali medale, zawodnicy i zawodniczki na 5 km otrzymali puchary więc pytam się po co dekoracja pucharami za bieg na 1963 i publiczne ogłaszanie zwycięzcami tych samych osób co na 5 km?  dlaczego została przeprowadzona taka dekoracja na 1963 z pucharami skoro nie ma jej w regulaminie a jest tylko ta na 5 km?  

ocena: -         zgłoś
...
13:23, 28 lutego 2017

jio

Dodam tylko że puchar nie jest nagrodą rzeczową w myśl regulaminu,w  którym wczesniej używa się stwierdzenia "puchary i nagrody rzeczowe'

ocena: -         zgłoś
...
13:25, 28 lutego 2017

do jio

Zadaj inne pytanie, kto zafundował nagrody tuż przez samym biegiem?
I już nie zadawaj pytań, na które odpowiedź była widoczna na scenie :)

ocena: -         zgłoś
...
13:32, 28 lutego 2017

jio

dla mnie to nawet firma osram może ufundować nagrody tuż przed biegiem, nie zwalnia to organizatora z przestrzegania regulaminu,w  którym nie ma nic zapisanego o dekorowaniu pucharami na 1963 m. 'Organizator zastrzega sobie prawo do ufundowania dodatkowych nagród rzeczowych'  --- OK ale później wręcza puchary i mówi że bieg na 1963 wygrął pan Dąbrowski choć był on zapisany na inny dystans. Skoro 1963 było biegiem honorowym to nie powinno się dekorować zwycięzcy na tym dystansie.

ocena: -         zgłoś
...
13:36, 28 lutego 2017

do jio

Jaśniej już nie napiszę.
Kto wręczał nagrody na scenie, organizator?
W realu i na zdjęciach jakoś tego nie widać.

ocena: -         zgłoś
...
17:36, 28 lutego 2017

do do jio

Nie wręczający wybierał komu da puchar tylko organizator. Wręczającemu było obojętne komu coś da byle być na scenie. Nie ma co na niego zwalać swoich błędów!

ocena: -         zgłoś
...
20:21, 28 lutego 2017

do wyżej

Czyżby Tępiciel z MO :)
Jakich swoich?
Z mzostiit nie mam nic wspólnego.
I jak tu pisać prawdę, jak zawsze mądrzejsi się znajdą.
Naiwni są wieczni, co widać tu i na M-O, pędzeni jak rzeź jak baranki.

ocena: -         zgłoś

Serwis eOstroleka.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.


Brak możliwości komentowania artykułu po trzech dniach od daty publikacji.