Zimowa Szkoła Karate – Głuchołazy 2011 (ZDJĘCIA, RELACJA)

Sporty walki 26 lutego 2011 Komentarzy

19 lutego b.r (sobota) o godzinie 11:30 członkowie OKKK oraz zaproszeni goście rozpoczęli pięciodniowy trening pod nazwą „Zimowa Szkoła Karate – Głuchołazy 2011”.

fot. okkk

Po sprawnym zapakowaniu walizek, toreb oraz sprzętu sportowego autobus ruszył w dziesięciogodzinną podróż w kierunku południowo – zachodnim, konkretnie w miasto Głuchołazy zlokalizowane 3km od granicy polsko – czeskiej. Na miejscu byliśmy około godziny 22:00. Pierwsze kroki skierowaliśmy do pobliskiej stołówki gdzie napełniliśmy brzuchy obiado-kolacją. Najedzeni i pełni entuzjazmu ruszyliśmy w kierunku budynku mieszkalnego, gdzie senseiowie w ciągu 20 minut przydzielili nam pokoje 5-cio i 6 osobowe.

Każdy dzień rozpoczynał się o godzinie 8:00 rozruchem porannym. W ciągu dnia czekały nas 3 treningi, które podzielone były na dwie grupy. Dzieci – light-contact oraz starsi – full/semi contact.
Na każdym z nich ćwiczyliśmy do ostatniej kropli potu, szlifując swoją kondycje, technikę i wytrzymałość.
Treningi poranne prowadzone były pod kątem kihonu, poczas którego szlifowaliśmy technikę i dynamikę kopnięć, uderzeń i bloków.  Nie zabrakło również wszelkiego rodzaju ćwiczeń rozciągających oraz utwardzających nasze ciała.

Treningi popołudniowe poświęcone były walce (kumite). Ćwiczyliśmy poruszanie się w walce (po tzw. Ogłuszeniu), kombinacje na tarczach, oraz wszelkiej maści techniki końcowe, od shita-tsuki po niemalże akrobatyczne mawashi-kaiten-geri.

Trening wieczorny polegał na wyciszeniu, poprzez utrwalanie kata. Po całym dniu treningów rozluźnialiśmy stawy i mięśnie, aby przygotować je na kolejny dzień wzmożonej aktywności zmniejszając ryzyko kontuzji.

Na co dzień mieliśmy do dyspozycji saunę, siłownię oraz halę sportową gdzie można było pograć w piłkę lub inne gry zespołowe. Codziennie gościliśmy po stronie Czeskiej gdzie czas spędzaliśmy na Stokach narciarskich lub Basenie. Ostatniego wieczoru, w ramach kolacji zebraliśmy się w Okół ogniska gdzie każdy mógł skosztować pieczonej kiełbasy oraz ciepłej herbaty. Dzieciaki przygotowały skecze, które rozbawiły publiczność, za które zebrali gromkie brawa. W czwartek o godzinie 15 po obiedzie, ostatecznie pożegnaliśmy się z ośrodkiem, kończąc  pięciodniową przygodę z Karate Kyokushinkai.

ZOBACZ ZDJĘCIA

Chcesz być na bieżąco z wynikami i informacjami sportowymi? Polub nas na Facebooku:

SPORTowa Ostrołęka | Wypromuj również swoją stronę

Czytaj również:

Artykuł archiwalny, brak możliwożci komentowania.